Ingen kvaler... :-)
Snak
Medie: SE henter sikrer norsk profil til januar
fre 9. okt 2020
SønderjyskE er eftersigende nået til enighed om en kontrakt med norske Bård Finne, der kommer til klubben på en fri transfer til januar.
Læs hele nyheden her
fre 9. okt 2020
SE må kunne tilbyde mere i lønningsposen end tidligere. Det er ikke fordi, at klubben endnu har betalt høje summer for de nye spillere.
fre 9. okt 2020
Tror at Der Nordschleswiger ikke er helt enige i, at de er et tysk medie. Det svarer jo til at skrive at Flensborg Avis er dansk. Stram nu op og få styr på hvordan tingene hænger sammen i Grænselandet.
SønderjyskE aka NordschleswiG FTW
St. Pauli siden 1977, da Niels Tune var skarp ;)
RIP Walter Frosch
Redigeretfre 9. okt 2020
den dansk avis har styr på tinge den rammer næsten altid plet med sådan nogen handler
den ved meget mere om sønderjyske end i selv gør :)
den ved meget mere om sønderjyske end i selv gør :)