Snak

Mere indhold efter annoncen

Medie: SE henter sikrer norsk profil til januar

fre 9. okt 2020

SønderjyskE er eftersigende nået til enighed om en kontrakt med norske Bård Finne, der kommer til klubben på en fri transfer til januar.



Læs hele nyheden her
Ingen kvaler... :-)
Amerikaneren betaler..
SE må kunne tilbyde mere i lønningsposen end tidligere. Det er ikke fordi, at klubben endnu har betalt høje summer for de nye spillere.
Tror at Der Nordschleswiger ikke er helt enige i, at de er et tysk medie. Det svarer jo til at skrive at Flensborg Avis er dansk. Stram nu op og få styr på hvordan tingene hænger sammen i Grænselandet.
SønderjyskE aka NordschleswiG FTW St. Pauli siden 1977, da Niels Tune var skarp ;) RIP Walter Frosch
Der Nordschleswiger erfarer godt nok meget.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
den dansk avis har styr på tinge den rammer næsten altid plet med sådan nogen handler

den ved meget mere om sønderjyske end i selv gør :)
Mit bud er han er erstatningen til Bah hvis han ryger til vinter
Men nu er Flensborg Avis en dansk avis, så det..
Det giver ingen mening, hvis han skulle være erstatningen.
Mojn,- jeg tror han er tiltænkt pladsen efter Johan Absalonsen ....

mvh jubbas
Annonce