Snak

Mere indhold efter annoncen
moderator
"Han er pisse ringe"

What? Jeg synes netop han har lignet et pænt stort talent på positionen.
https://kortlink.dk/sudv
Jeg synes han ligner noget der kan blive rigtig godt. Så ham gerne i LFC, specielt når Curtis Jones ligner en der er på vej ud
Geddar - nej vitterligt ikke, jeg synes ikke han bidrager med meget andet end arbejdsiver. Udover det synes jeg han ligner en ordinær spiller
Han er kun 20 år - som skrevet i Spurs-tråden kom Modric til da han var 22 og Eriksen da han var 21.

Har lidt svært ved at forstå at Bergvall allerede dømmes ude af så mange?
Spurs
Annonce