Nej tak. For lidt defensiv arbejde og for ustabil. Set hjemme fra min sofa, så virker han som en humørspiller, og når tingene ikke går hans vej, så er niveauet bundløs.
OT så virker Rashford som en der hurtigt blev mæt.
Luftforandringen med Spanien ser ud til at have været god for ham, men jeg ville personligt have mine tvivl i forhold til hvorvidt motivationen til at spille for Spurs hver weekend var der. Derfor bliver det et nej tak, selvom vi mangler en type som ham der kan spille VW og på toppen.