Det håber jeg godt nok er en and.
Vi har haft en del "uheld" med indkøb af offensive spillere (jeg nævner i flæng: Kaba, Brynhildsen, Marrony...) og endelig har vi ramt en, som faktisk ved hvor målet står, og desuden så tiltrækker han så meget opmærksomhed, at det skaber plads til medspillerne.
Francu kan ikke stå alene og Cho tør jeg ikke sætte min lid til at kunne spille mange minutter i et forhåbentligt tæt kampprogram.
Vi har haft en del "uheld" med indkøb af offensive spillere (jeg nævner i flæng: Kaba, Brynhildsen, Marrony...) og endelig har vi ramt en, som faktisk ved hvor målet står, og desuden så tiltrækker han så meget opmærksomhed, at det skaber plads til medspillerne.
Francu kan ikke stå alene og Cho tør jeg ikke sætte min lid til at kunne spille mange minutter i et forhåbentligt tæt kampprogram.
Følger mest FCM og dansk fodbold