Snak

Mere indhold efter annoncen

Medie: Udinese interesseret i Buksa

tirs 22. jul 22:03

Ifølge Goal.pl er Udinese ude efter FC Midtjyllands Adam Buksa, men forhandlinger skulle ikke været begyndt. 



Læs hele nyheden her
Det håber jeg godt nok er en and.

Vi har haft en del "uheld" med indkøb af offensive spillere (jeg nævner i flæng: Kaba, Brynhildsen, Marrony...) og endelig har vi ramt en, som faktisk ved hvor målet står, og desuden så tiltrækker han så meget opmærksomhed, at det skaber plads til medspillerne.

Francu kan ikke stå alene og Cho tør jeg ikke sætte min lid til at kunne spille mange minutter i et forhåbentligt tæt kampprogram.
Følger mest FCM og dansk fodbold
Ja, han vil jo gerne spille I en klub, som spiller i CL...
Så mange penge har Udinese ikke
Videre med ham. Han er for god til TT og FCM. Man bør satse på Cho med Etim som backup.
@Konge Hvad skal han da koste?
Et år i Udinese og så retur til USA som DP $$$
Tror nu at Udinese og Watford har rigelig med penge til at investere i Suppe-spillere. Kjerrumgaard er jo netop røget deres vej.. Buksa er formentlig et nøk dyrere, men stadigvæk overkommelig.
Sport og politik ER forbundet
Han er den type de søger. Meeeeeen lad os nu se.
Forza inter!!!!!!💙🖤 OB i dk 💙
Så mange penge? Det er altså begrænset hvad en 29-årig Superliga-angriber kan koste.

Og noget helt andet, har han virkelig været så god? Hva er fcm fansenes generelle indtryk ?
Annonce