Håber de får ham til klubben
Snak
tors 31. jul 08:46
Måske spørger jeg dumt, men er United ikke i kæmpe økonomiske vanskeligheder?
Man har brugt en milliard, og forventer at bruge en halv mere, uden at man har lavet kæmpestore salg af de spillere man gerne ville af med. Bevares der er frigivet nogle lønkroner, men tænker da ikke det kan måle sig op imod det man lægger i det her vindue.
Jeg troede at Amorim skulle i gang med et generationsskifte med en del talenter fra ungdomsrækkerne blandet med det man havde, plus måske en enkelt tilføjelse til truppen.
Nogle der kan forklare mig hvordan det hænger sammen?
Man har brugt en milliard, og forventer at bruge en halv mere, uden at man har lavet kæmpestore salg af de spillere man gerne ville af med. Bevares der er frigivet nogle lønkroner, men tænker da ikke det kan måle sig op imod det man lægger i det her vindue.
Jeg troede at Amorim skulle i gang med et generationsskifte med en del talenter fra ungdomsrækkerne blandet med det man havde, plus måske en enkelt tilføjelse til truppen.
Nogle der kan forklare mig hvordan det hænger sammen?
tors 31. jul 08:49
United er en af verdens største klubber. Selvfølgelig investerer vi i truppen. Forhåbentlig kommer der nogle salg snart dog.
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.