Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg tror det ville være for tidligt for ham. Send ham en sæson til Ligue One, Belgien eller Holland og lade ham banke 20+ mål. Han får ikke noget ud af at være 4. valg for en Tysk klub.
Hans udvikling er gået i stå. Arsenal bringer mange af deres unge talenter ind omkring førsteholdet.


Det gør United også....Hvis de er gode nok. Det er han åbenlyst ikke endnu. han er altså kun 18 og bliver først 19 til november. Der er masser af tid for ham. Et godt lån vil være det bedste for ham. kampe på et rimeligt niveau.

Om FC Köln er det rigtige sted er så en anden sag.
Chido Obi kan være på vej væk fra Manchester United
Kanske er det en skud i den rigtig vej i hans udvikling at blive leje ud
Annonce