Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg håber, han får succes i Belgien. Men hvilken gigantisk falliterklæring det så vil være for Jess Thorup.
Holder fast med landsholdet. Skifter klubfarve i ind- og udland sæson efter sæson.
Stærkt, så kommer der lidt mønt ind og der bliver frigivet lønkroner til en ny kant, det er sku stærkt..
Glæder mig til at høre mere om offensive tilgange..
FC kongelige teater mister en af deres bedste skuespillere. Stor sorg for dem, men en glæde for resten af fodbold Danmark.
Ikke mange kommer i nærheden af et cool navn som Steve De Ridders..
Der er også belgiske spillere med yderst geniale navne.
De Sutter og Tisserand. :)
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Og den legendariske træner Pekerman
Ludo Kuk (sådan udtaltes han) havde også et godt navn dengang i 1980´erne.
Holder fast med landsholdet. Skifter klubfarve i ind- og udland sæson efter sæson.
Et stort skridt op. Men hvad sker der for de guldringe han render rundt med hahaha
@Milles far - har du nogle konkrete eksempler eller en brugbar statistik på, at VF filmer mere end andre spillere i "Suppen"?

Personligt synes jeg, det er langt mere end interessant, at Priske finder nye, dygtige og brugbare spillere hos konkurrenterne til hans "egen" tidligere klub?
"Vinderen bebrejder sig selv. Taberen bebrejder andre." - Don Shula "Dén, der sagde 'det handler ikke kun om at vinde', har formentlig sagt det efter at have tabt." - Martina Navratilova
Hvad hed ham argentineren tror jeg der mødte op i mega dårlig form? Var det ikke et Ståle køb?
Annonce