@jeg mener fcm
Franco Mussis.
Franco Mussis.
Som FCK´er kan man kun være glad. Jeg mindes ikke en ringere førsteholdsspiller siden de var midter/bundhold i 90´erne. Jeg regnede så med at han var færdig på topplan, men det finder de nok ud af i Belgien.
Bliver 120 kampe og 29 mål nævnt som noget godt?
Det er ikke engang et mål hvert 4 kamp.
Når man tænker på manden spiller for fck, er det så et godt snit? At der skal gå 4 kampe mellem hvert mål?
Mod Silkeborg, Hobro, Horsens, Esbjerg og de andre hold?
Hvad er det 6-7 pr. Sæson?