bruger 147087:
Det har da været tydeligt den sidste tid at FCK prøver at presse Fischer ud af klubben - uanset hvad Jes påstår. Han har aldrig haft nogen fidus til Fischer som spiller (det går jo helt tilbage til U-21 tiden). Fischer er løngstung og smutter uanset næste år - så nu fik man istedet for en lille skilling for ham og slap af med lønningerne som man istedet kan bruge på andre.
Usympatisk, men effektivt..
Det har da været tydeligt den sidste tid at FCK prøver at presse Fischer ud af klubben - uanset hvad Jes påstår. Han har aldrig haft nogen fidus til Fischer som spiller (det går jo helt tilbage til U-21 tiden). Fischer er løngstung og smutter uanset næste år - så nu fik man istedet for en lille skilling for ham og slap af med lønningerne som man istedet kan bruge på andre.
Usympatisk, men effektivt..