Man har så mange offensive spillere, hvorfor bliver man VED MED at hente spillere… få nu fucking solgt ud af ragelset istedet
Brøndby og Chelsea
Chelsea er efter sigende i kontakt med Xavi Simons og skal i løbet af de kommende dage forhandle med RB Leipzig om en mulig transfer.