Snak

Mere indhold efter annoncen

Medie: Xavi Simons er i dialog med Chelsea

man 21. jul 21:39

Chelsea er efter sigende i kontakt med Xavi Simons og skal i løbet af de kommende dage forhandle med RB Leipzig om en mulig transfer. 



Læs hele nyheden her
Man har så mange offensive spillere, hvorfor bliver man VED MED at hente spillere… få nu fucking solgt ud af ragelset istedet
Brøndby og Chelsea
Meget enig … hvad fanden skal vi med en mere ?
"We didn't underestimate them. They were just a lot better than we thought” 🙈 #KSDH 🤍 #KTBFFH 💙🤍
I skal jo kunne sælge os noget af jeres overskudslager næste sommer igen. Og næste igen etc. ;)
Hahahaha🤣selvfølgelig Chelsea! Det kan man jo snart sætte uret efter. Men de er jo komplet ligeglade med de FFP-bøder de får. Systemet fungerer ikke.
Breaking, Breaking:
Chelsea køber alle spillere i verden!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
haha amen mit hjerte kan ikke holde til at være FCM-fan og min hjerne kan ikke holde til at være Chelsea fan

Ikke i tvivl om han er en god og spændende spiller men er enig med jer slaaaap af de køber jo alt og alle…
FC Midtjylland <3
Chelsea er en mærkelig klub.
Xavi Simons er en virkelig dygtig spiller. Men også en spiller med en rædsom attitude, hvis ikke lige tingene kører for ham.
Hvad fanden skal vi med ham? Slet slet slet ikke god nok! Vi henter alt for meget skrammel!
Vi har intet at bruge ham til og vi har ikke behov for at købe flere! Sælg ud i stedet, så har det været et rigtigt fornuftigt transfervindue!
Annonce