Han er jo den absolut allerdårligste angriber nogensinde overhovedet ever...
Hvorfor så tvetydig? Jeg er helt i tvivl, mener du ikke, han er god nok? :-)
Arsenal siden 06.
Jeg svarer ikke på anonyme Bold ######-brugere.
Han er jo den absolut allerdårligste angriber nogensinde overhovedet ever...
At man tror Cunha og Mbuemo skulle gøre det meget bedre på et hold som United sidste sæson, er lidt til at le af.
Kan slet ikke se hvorfor Sesko skulle kunne gøre det bedre.