Kunne være dejligt at komme af med Rasmus
Snak
Medier: Byttehandel kan sende Højlund til Leipzig
fre 1. aug 06:49
Ifølge Daily Mail og The Athletic kan Rasmus Højlund blive en del af Manchester Uniteds betaling for RB Leipzigs Benjamin Sesko.
Læs hele nyheden her
fre 1. aug 08:13
Det tror jeg vil være et rigtig godt skifte for ham og hans udvikling. En sund klub med mulighed for CHL.
fre 1. aug 08:32
Giv nu Højlund chancen. Han spillede jo en ok første sæson, men sidste år spillede han elendigt ligesom resten af holdet, men blev udvalgt som det sorte får fordi han er angriber.
Han kan sagtens være med på PL niveau.
At man tror Cunha og Mbuemo skulle gøre det meget bedre på et hold som United sidste sæson, er lidt til at le af.
Kan slet ikke se hvorfor Sesko skulle kunne gøre det bedre.
Han kan sagtens være med på PL niveau.
At man tror Cunha og Mbuemo skulle gøre det meget bedre på et hold som United sidste sæson, er lidt til at le af.
Kan slet ikke se hvorfor Sesko skulle kunne gøre det bedre.
fre 1. aug 08:44
Super at komme væk fra det galehus. Lige en hylde ned, samt et langt mere homogent sted, hvor der også er mulighed for CL. Der kommer næppe CL i Manchester U de næste par år!
Rossoneri - Paolo Maldini
fre 1. aug 08:46
Højlund ryger ingen steder... Han vil jo blive - så han ender ikke i noget byt...
Man Utd og OB...... I den rækkefølge!
fre 1. aug 09:06
At man tror Cunha og Mbuemo skulle gøre det meget bedre på et hold som United sidste sæson, er lidt til at le af.
Kan slet ikke se hvorfor Sesko skulle kunne gøre det bedre.
Cunha, og Mbuemo er heller ikke rigtige 9´ere, så jeg helt enig i at de næppe havde gjort det bedre i den rolle.
Jeg tror derimod at de ligesom Zirkzee ville passe godt til at spille sammen med Højlund.
Sesko kan sikkert godt blive en succes i United, men han er også en udviklingsspiller og det så ikke bedre at satse på en spiller der allerede kender ligaen og Amorims system?
I øvrigt ser jeg ikke Leipzig som nogen specielt stabil klub i øjeblikket.
Redigeretfre 1. aug 09:12
Det er da utroligt så mange klubber, der er interesseret i Højlund. Han er jo den absolut allerdårligste angriber nogensinde overhovedet ever...
Men 26 mål i 95 kampe er en fornuftig statistik. Hvilke andre danske spillere har samme hit rate i PL...?
Ja, han bliver ikke topscorer i PL, men mindre kan også gøre det. Behold Højlund og send Zirkzee af sted i stedet for...
Men 26 mål i 95 kampe er en fornuftig statistik. Hvilke andre danske spillere har samme hit rate i PL...?
Ja, han bliver ikke topscorer i PL, men mindre kan også gøre det. Behold Højlund og send Zirkzee af sted i stedet for...
Danmark: Vejle Boldklub
England: Manchester United
Tyskland: Borussia Mônchengladbach