pausen er lidt vigtigere. kom videre.
Snak
Medier: Messi risikerer karantæne for All Star-afbud
ons 23. jul 23:50
For andet år i træk spiller Lionel Messi ikke med til All Star-kampen i MLS, hvilket kan koste argentineren en karantænedag, skriver ESPN og Marca.
Læs hele nyheden her
ons 23. jul 23:58
Denne klap hinanden på skuldrene kamp som er opfundet og i øvrigt kun praktiseres i USA, er til at lukke op og lave puha i.
tors 24. jul 00:25
Denne klap hinanden på skuldrene kamp som er opfundet og i øvrigt kun praktiseres i USA, er til at lukke op og lave puha i.
Det er ikke sandt. I bl.a. Australien, Japan og Sydkorea, har man også All-Star kampe, ligesom Mexico pr. definition også må praktisere det, eftersom deres All-Star hold jo skal spille mod USA.
Desuden kan jeg ikke se, hvordan det er så meget anderledes end de gamle ligalandsholdskampe vi havde engang. Konceptet er jo i hvert fald lidt hen ad det samme, forstået på den måde, at man samler de bedste fra den nationale liga og så spiller mod nogle andre - det danske ligalandshold spillede eksempelvis ofte mod Sveriges - forskellen er vel bare, at man i USA tager de bedste i ligaen uagtet nationalitet, samt at man generelt går mere op i det derovre.
Det er ikke sandt. I bl.a. Australien, Japan og Sydkorea, har man også All-Star kampe, ligesom Mexico pr. definition også må praktisere det, eftersom deres All-Star hold jo skal spille mod USA.
Desuden kan jeg ikke se, hvordan det er så meget anderledes end de gamle ligalandsholdskampe vi havde engang. Konceptet er jo i hvert fald lidt hen ad det samme, forstået på den måde, at man samler de bedste fra den nationale liga og så spiller mod nogle andre - det danske ligalandshold spillede eksempelvis ofte mod Sveriges - forskellen er vel bare, at man i USA tager de bedste i ligaen uagtet nationalitet, samt at man generelt går mere op i det derovre.
tors 24. jul 01:06
Mon ikke Messi får særbehandling af MLS. Messi slipper nok med en for ham ubetydelig bøde. Jeg tænker ikke MLS ønsker at skade deres eget produkt ved at give Messi en spilledags karantæne. Det ville jo gud forbyde det betyde færre dollars i indtjening fra tilskuere/tv seere etc.
tors 24. jul 08:42
Ærgerligt for Jeppe Tverskov, som er udtaget til All-Star holdet. Ville være blæret nok, at kunne sige, man har spillet på samme hold som Messi :)
“Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that.”
Bill Shankly
tors 24. jul 10:40
Fodbold i USA og andre sportsgrene derovre er vel mere et show end egentlig sport.
For mig minder det mere om Holiday On Ice.
The show must go on Messi
For mig minder det mere om Holiday On Ice.
The show must go on Messi