Felipe Melo er prissat til som minimum at koste i nabolaget af 200 millioner kroner. Arsenal har dog mulighed for at sende Emmanuel Eboué den anden vej og få skåret lidt af prisen.
Hva sker der for Adebayors værdi? Jeg troede ellers han blev vurderet til de små 200 mio?