Snak

Mere indhold efter annoncen

Messi slog målrekord i argentinsk avancement

man 22. jun 21:02

Lionel Messi blev den mest scorende ved VM, da Argentina mandag aften slog Østrig 2-0 i Gruppe J ved VM. Argentina er nu sikret avancement fra gruppen. 



Læs hele nyheden her
Det bare utroligt. Den mand, wow. Farten er der ik. Driblingerne er der ik på samme måde, men han er så sindsyg intelligent, at han altid finder en måde at overkomme en "svaghed". Han er imo stadig verdens bedste. Synes vitterligt stadig han er den bedste på nuværende tidspunkt. Utroligt.
Forstår godt det ik kan komme på tale at få den pris, den mulighed solgte han da han tog til den amerikanske liga.
Hvis ikke han bliver sparet i næste kamp, - så bliver han med afstand den mest scorende ved dette års vm.
Legende er for lille et ord.
Utroligt at Argentina slap med alt for få advarsler igen igen… det er jo helt korrupt🤨
Verdens bedste er han så ABSOLUT ikke. En, hvis ikke den bedste, igennem tiden kan man sagtens argumentere for.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Man må bare bøje sig i støvet.

Messi viser at han stadig er en af verdens bedste spillere. Udover han scorer målene, så starter han også angebene.

Derudover sætter han sine medspillere op til kæmpe chancer.

Også kæmpe cadeau til Østrig. Synes de spillede en rigtig fin kamp.
Man må bare bøje sig i støvet.
Den største.....
Fodbolddommer – åben for saglig diskussion af fodboldloven. Selvom jeg holder med Real Madrid, forholder jeg mig altid objektivt. Cristiano Ronaldo er stadig min nr 1.
Verdens bedste fodboldspiller nogensinde. GRANDE Messi
hvad har ham der sagde at messi scorede målenee på flere kampe end klose nu at sige?
Mads8600, dine sidste mange indlæg omhandler altid en som er elendig eller at noget skulle være korrupt. Tak for grinet ☺️
Annonce