Det bare utroligt. Den mand, wow. Farten er der ik. Driblingerne er der ik på samme måde, men han er så sindsyg intelligent, at han altid finder en måde at overkomme en "svaghed". Han er imo stadig verdens bedste. Synes vitterligt stadig han er den bedste på nuværende tidspunkt. Utroligt.
Forstår godt det ik kan komme på tale at få den pris, den mulighed solgte han da han tog til den amerikanske liga.
Forstår godt det ik kan komme på tale at få den pris, den mulighed solgte han da han tog til den amerikanske liga.