Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg er enig med mange her, han er the GOAT, og ingen ved siden af..
hold nu kæft vi er mega HELDIGE at være i live til at få lov til at se det her fra start til slut (jeg blev 47 i går, så har set Messi helt fra starten)
The one and only!!
Ja, jeg er måske lidt biased, og hvad så? Jeg vælger ikke og udtale mig når jeg er i det røde felt. Stor, stor fan af Froholdt. Venlig hilsen Corner -79
Tillykke messi men den helt store nyhed er at verdens mest underholdende fodboldspiller genoptager karrieren
vildt fedt at se Messi spille, han er stadig for vild.
Tænker det er sidste gang, for han stopper nok efter VM og MLS gider man ikke rigtig.
I min verden den bedste spiller nogensinde.
Annonce