Jeg er enig med mange her, han er the GOAT, og ingen ved siden af..
hold nu kæft vi er mega HELDIGE at være i live til at få lov til at se det her fra start til slut (jeg blev 47 i går, så har set Messi helt fra starten)
The one and only!!
hold nu kæft vi er mega HELDIGE at være i live til at få lov til at se det her fra start til slut (jeg blev 47 i går, så har set Messi helt fra starten)
The one and only!!
Ja, jeg er måske lidt biased, og hvad så? Jeg vælger ikke og udtale mig når jeg er i det røde felt. Stor, stor fan af Froholdt. Venlig hilsen Corner -79