Forklar mig lige, hvorfor man kan gå i gang i Superligaen og i 1. division, men ikke i 2. division.
Snak
ons 6. maj 2020
Og hvis 2 division kan gå i gang hvorfor så ikke danmarksserien.
Uanset hvor en streg trækkes er der ?
Uanset hvor en streg trækkes er der ?
From where you are now i dont think you can go wrong.
ons 6. maj 2020
Dejligt.. Lad dem træne sammen fra på Mandag af og så vi igang d. 29 maj igen.
Superliga og FCK fan
ons 6. maj 2020
FC Peter og Forhammeren
Det er sandsynligvis af økonomiske årsager: https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/sik-boss-250000-er-eddermame-mange-penge/
Det koster 250.000, hvilket hurtigt kan være en 2.div-klubs omsætning
Det er sandsynligvis af økonomiske årsager: https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/sik-boss-250000-er-eddermame-mange-penge/
Det koster 250.000, hvilket hurtigt kan være en 2.div-klubs omsætning
Man kan tage manden ud af Vejle, men man kan aldrig tage Vejle ud af manden!
Stolt eksil-vejlenser i Aalborg - Klubånd i solskin, troskab i regn
ons 6. maj 2020
Forklar mig lige, hvorfor man kan gå i gang i Superligaen og i 1. division, men ikke i 2. division.
Jeg kender ikke omstændighederne, men kunne forestille mig;
1) økonomi. Dansk fodbold omsætter for omkring 3 mia. kr.
2) muligheder for at teste de involverede - mon ikke de professionelle klubber i bredt omfang har bedre mulighed for at holde styr på eventuel smitte.
3) Spillere i 2.div og ned har også andre jobs og derigennem flere muligheder for selv at blive smittet samt at videreføre smitte.
4) jobs. Lidt samme pointe som økonomi. Med en så stor omsætning er der også en række jobs involveret. Langt størstedelen befinder sig i superligaen og 1.div.
5) professionelle forhold bør gøre det lettere at opretholde de anvisninger de givetvis åbner under.
Det er bare mine gæt.
ons 6. maj 2020
@Forhammeren
DBU bør trække stregen ved deres sidste række, altså DS :) ;)
DBU bør trække stregen ved deres sidste række, altså DS :) ;)
Carlo - dødboldene!
For at score, er man nødt til at have et mål! - afrikansk ordsprog
http://www.youtube.com/watch?v=d-qjBr7ORjk&feature=related
Redigeretons 6. maj 2020
Forhammeren: I mine øjne burde grænsen i første omgang gå ved 2. division. Det er divisionsforeningen som står for de praktiske corona-tiltag, og de har et ansvar overfor 2. divisionsklubberne, på samme måde som 2. divisionsklubberne har et ansvar overfor divisionsforeningen i forbindelse med afviklingen af turneringen.