2. div er 2. div. Det kan da umuligt have almenhedens interesse. Selvfølgelig vil Skovshoved og Dalum IF gerne igang igen, men mere er der vist ikke i det.
Snak
ons 6. maj 2020
Det kommer helt an på hvordan man definerer almenhedens interesse, msk. Personligt er jeg ligeglad med Superligaen men følger 2. division tæt. Men som sagt synes jeg det handler om at divisionsforeningen har et ansvar. Men i sidste ende handler det selvfølgelig om hvad der er muligt i praksis.
ons 6. maj 2020
Jeg glæder mig SÅ meget!
"Nogle gange rammer man kassen, andre gange rammer man pølsevognen"
- Søren Frederiksen
Jeg drømmer om at se den hvide puma som chef i nordens Paris.
ons 6. maj 2020
Cabbagefever
Ske er det netop i 2. Divisions interesse at de ikke starter op nu.
Det er i øvrig - misforstå mig ikke - irrelevant hvad du personligt interesserer dig for. Alt andet loge er 1. Division langt størrre og mere interessant, ligesom superligaen er det i forhold til 1. Division.
Ske er det netop i 2. Divisions interesse at de ikke starter op nu.
Det er i øvrig - misforstå mig ikke - irrelevant hvad du personligt interesserer dig for. Alt andet loge er 1. Division langt størrre og mere interessant, ligesom superligaen er det i forhold til 1. Division.
ons 6. maj 2020
@HGW
Hvem siger, at forhandlingerne bryder sammen på det område? Måske er der konsensus omkring beslutningen, og så behøver du ikke at være mavesur over noget, du dybest set ikke ved noget om, og hun måske oprigtigt mener og ikke behøver at have bagtanker med.
Hvem siger, at forhandlingerne bryder sammen på det område? Måske er der konsensus omkring beslutningen, og så behøver du ikke at være mavesur over noget, du dybest set ikke ved noget om, og hun måske oprigtigt mener og ikke behøver at have bagtanker med.
Benner
ons 6. maj 2020
Det kommer helt an på hvordan man definerer almenhedens interesse, msk. Personligt er jeg ligeglad med Superligaen men følger 2. division tæt.
Nej. Almenhedens interesse er defineret som begreb og det betyder "samfundets eller det store flertals interesse i at noget forholder sig på en bestemt måde". Vi kan diskutere om fodbold samfundsmæssigt falder i denne kategori, men når nu vi er er nået til et punkt hvor vi åbner for fodbold og i den kontekst skal finde de rækker der har almenhedens interesse findes der simpelthen ikke to holdninger om hvilken række der skal åbnes i almenhedens interesse.
ons 6. maj 2020
Bruger: Det kommer helt an på præmisserne for åbning. Men nej, hvis det kommer til at koste klubberne penge og derved tættere på den lurende afgrund, så er det ikke i klubbernes umiddelbare interesse.
Og nej, selvfølgelig er min holdning ligegyldig, det var et eksempel på. at der altså er mange, for hvem 2. division betyder meget.
Og nej, selvfølgelig er min holdning ligegyldig, det var et eksempel på. at der altså er mange, for hvem 2. division betyder meget.
ons 6. maj 2020
Cabbage, der er mange for hvem 2.div er vigtigt, men ikke tilnærmelsesvis ligeså mange for hvem Superligaen (og første division) er vigtigere. Derfor er det i almenhedens interesse ud fra definitionen af hvad almenhedens interesse dækker over.