Snak

Mere indhold efter annoncen

Michael Santos vil være Superliga-topscorer

ons 21. aug 2019

FC Københavns nyerhvervelse Michael Santos drømmer om at vinde Superligaen og spille Europa League. Og så vil han være Superliga topscorer. 



Læs hele nyheden her
Fcks præsentationsvideo med Santos´ mål ser lovende ud. Ikke alene scorer han, men han er også dejligt offensiv.

Det her skal nok blive godt!
Spændende, vil du ikke sende et link?

Edit: fandt det :-)
Danmark:Randers FC England:? Tyskland:? Spanien:? Italien:? -kun én klub!!
Ja, den er god med dig!
Det vil jeg også gerne.
"Que la chupen y sigan chupando"
Dejligt offensiv? Er han ikke købt som angriber?
Med svaghed for Liverpool, vil svarene nok være lidt farvede...
Binne, det jeg mente, er at han også angriber de små chancer, at han ikke bare er en stor boksspiller, der kun kan én ting.

Og det modsatte havde bestemt ikke været sjovt; en defensiv angriber :)
Og det modsatte havde bestemt ikke været sjovt; en defensiv angriber :)

Jo da lad os få en defensiv angriber og nogle offensive center backs hehe

Håber virkelig at han kan score 20+mål for det er der brug for nu hvor vores normale målscorere ikke længere er til rådighed.
Skov 29 mål solgt
N´doye 22 mål ude resten af 19
Wind scorede kun 6 basser sidste år men er startet fantastisk
57 ligamål fra sidste år skal erstattes af Santos, Fischer, Pieros og folk som Falk og Daramy.
Det bliver en svær sæson men håber Santos får alle 3 målsætninger opfyldt :)
København vi de danske konger jorden ryster når FC kommer Over pladsen gennem gaden vi er holdet fra hovedstaden.
Annonce