Enig, Stopper og andre med samme mening.
Fro er exeptionelt god, og bliver bare bedre. En ekstremt fodbold-klog, moderne fodboldspiller som har et vanvittig spand over en fodboldbane, sindsygt arbejdsraseri i hver kamp, og løber næsten altid flest km.
Men dagen måtte jo komme, som vi alle har frygtet, og han kommer ikke tilbage på minimum 10-12 år. Han er simpelthen for god.
Men er ikke i tvivl om at det går uden ham, ingen er uundværlig!
Ja, jeg er måske lidt biased, og hvad så? Jeg vælger ikke og udtale mig når jeg er i det røde felt. Stor, stor fan af Froholdt. Venlig hilsen Corner -79