Tja det bliver spændende at se hvem om hvem der trækker det længste strå..
Snak
man 12. feb 2018
meget mærkeligt når man tænker på at Milan hvert år er i top 10 over mest solgte spilletrøjer i hele verden. Hvis ikke til 10 så godt der oppe af ihvertfald...
man 12. feb 2018
*Chrillinho
Tror nu mest af alt at det er drømmetænkning. De fleste medier (der har spekuleret i et egentligt beløb) melder om en aftale lydende på 10-15 mio € årligt (flere siger 12 mio), hvor den nuværende lyder på 20 mio.
Tror nu mest af alt at det er drømmetænkning. De fleste medier (der har spekuleret i et egentligt beløb) melder om en aftale lydende på 10-15 mio € årligt (flere siger 12 mio), hvor den nuværende lyder på 20 mio.
Redigeretman 12. feb 2018
Alle dem der skriver at det må være adidas der vil ophæve;
Det kunne jo tænkes at Puma vil længere frem i fødekæden? Puma har de seneste par år oppet sig gevaldigt mht markedsføring, og fået scoret sig sponsorater hos bl.a. arsenal og dortmund, og store spillersponsorater hos Griezmann, Aguero etc, og de ser måske deres snit til at kapre endnu en ("billig") europæisk gigant.
Man når ikke toppen uden at prøve, og hvis puma ikke vil tabe endnu mere terræn ift adidas og nike, så er det sådan noget der skal til.. De overtager jo ikke RMA, FCB, MUN, MCI osv. lige med det samme ;)
Det kunne jo tænkes at Puma vil længere frem i fødekæden? Puma har de seneste par år oppet sig gevaldigt mht markedsføring, og fået scoret sig sponsorater hos bl.a. arsenal og dortmund, og store spillersponsorater hos Griezmann, Aguero etc, og de ser måske deres snit til at kapre endnu en ("billig") europæisk gigant.
Man når ikke toppen uden at prøve, og hvis puma ikke vil tabe endnu mere terræn ift adidas og nike, så er det sådan noget der skal til.. De overtager jo ikke RMA, FCB, MUN, MCI osv. lige med det samme ;)
man 12. feb 2018
Adidas har jo med andre klubber klausuler der bestemmer størrelsen af sponsoratet i forhold til eks Champions League.
Det kan tænkes Adidas var størst hvis de var i Champions League og Puma størst hvis de ikke er.
Det kan tænkes Adidas var størst hvis de var i Champions League og Puma størst hvis de ikke er.
man 12. feb 2018
Mener nu at have læst at, aftalen med Puma var dårligere end den med Adidas.
Men vidst det bedste bud man kunne få.
- Men det er Adidas som har valgt at ophæve samarbejdet.
Men vidst det bedste bud man kunne få.
- Men det er Adidas som har valgt at ophæve samarbejdet.
"Jeg har sparket to straffespark i min karriere, og jeg har brændt dem begge to. Det rutinen der gør det! - Citat: Preben Elkjær!