Sørgerligt..
Snak
Milan laver langvarig aftale med Puma
man 12. feb 2018
Milan meddeler, at de fra næste sæson tørner ud i Puma efter tyve år i træk med Adidas som tøjsponsor.
Læs hele nyheden her
Læs hele nyheden her
man 12. feb 2018
Lyder meget sejt. Glæder mig til at se en Milan trøje fra Puma!
F.C.K har mere historie end jeres bindegale sociale sammenslutning af en klub.
man 12. feb 2018
Hvorfor dog gå fra Adidas til Puma? Med al respekt for sidstnævnte. Er bare langt mere til Adidas.
man 12. feb 2018
Hvorfor dog gå fra Adidas til Puma?
Penge vel?
Endnu et hold med bodypaint-trøjer. Suk. Der var også noget nostalgi over Milan i Adidas-trøjer.
Redigeretman 12. feb 2018
Penge vel?
Så vidt jeg har forstået, så er det ikke en bedre aftale med Puma - dog muligt, jeg har fået forkert fat i det.
Det kan jo skyldes, at Adidas ikke ser Milan som et attraktivt sted at lægge deres penge disse år. Klubben har jo været i en bølgedal i langtid.
man 12. feb 2018
Suk. Der var også noget nostalgi over Milan i Adidas-trøjer.
Der var netop noget nostalgi over Milan i Adidas-trøjer, derfor lidt sørgerligt at det fremover skal hedde noget andet.
Men, af hvad jeg har forstået, er det Adidas der var mest interesseret i at ophæve samarbejdet. Det kan være Milan ikke har kunne leve op til forventningerne mht til salg af trøjer de seneste år, og færre kampe i Europa osv.
Der var netop noget nostalgi over Milan i Adidas-trøjer, derfor lidt sørgerligt at det fremover skal hedde noget andet.
Men, af hvad jeg har forstået, er det Adidas der var mest interesseret i at ophæve samarbejdet. Det kan være Milan ikke har kunne leve op til forventningerne mht til salg af trøjer de seneste år, og færre kampe i Europa osv.
man 12. feb 2018
Men, af hvad jeg har forstået, er det Adidas der var mest interesseret i at ophæve samarbejdet. Det kan være Milan ikke har kunne leve op til forventningerne mht til salg af trøjer de seneste år, og færre kampe i Europa osv.
Netop. Ligesom jeg skrev ovenover. Jeg tror også det at Milan ikke længere er en fast del af CL har meget at skulle have sagt - dårlig promovering.
man 12. feb 2018
Det er netop Adidas der har villet annullere aftalen. Ærgerligt.
Milan stod også i en forholdsvis skidt forhandlingssituation efter bruddet, for Adidas var som sagt udelukket og Nike har den blå-sorte del af Milano. Puma er vel noget af det mest profilerede der var tilbage på markedet.
Milan stod også i en forholdsvis skidt forhandlingssituation efter bruddet, for Adidas var som sagt udelukket og Nike har den blå-sorte del af Milano. Puma er vel noget af det mest profilerede der var tilbage på markedet.
man 12. feb 2018
Jeg følger milannews på Facebook (en gruppe der rapporterer nyheder på italiensk). Ifølge kommentarer af andre FB brugere (I know, ikke troværdig kilde men jeg nævner det nu bare), vil Puma betale mere end Adidas ville. Det er baseret på at de tror på Milans projekt mere end Adidas, selvom Milan ikke har præsteret som håbet indtil videre i denne sæson.
Rossoneri - Form is temporary. Class is permanent