Waaaauw...Riemer og Co har været nogle dyre drenge mht floppet mod Belarus...men de slap vel for at give trænerstaben en bonus, på den anden side har de nok fået en af Peter Møller...
Snak
Millionregn over Sverige efter VM-succes
I går 05:15
Sverige er videre til 1/16-finalen, og det sender 13,5 millioner kroner ekstra ind på kontoen fra FIFA. Alt i alt har svenskerne på nuværende tidspunkt sikret sig knap 100 millioner kroner.
Læs hele nyheden her
I går 11:29
Jeg ser langt mere VM end jeg havde forestillet mig efter skuffelsen over, at vi ikke selv deltager. Til gengæld er det stadig utilgiveligt, at Riemer ikke formåede at kvalificere os til VM. Det gør ondt hver eneste dag her til VM. Jeg tror ikke, at DBU og Riemer har forstået, hvor ringe en præstation de har leveret. Og det er stadig ubegribeligt, at DBU ikke fyrede Riemer. Og da de valgte ikke at gøre det, at han så ikke har røv nok i bukserne til selv at erkende, at han har været så eklatant en fiasko, at han selv smuttede.
Vi taber mange penge på ikke at deltage. men det værste er, at vi har mistet troen på at vi har et landshold, og i særdeleshed en landstræner der kan samle os ved at skabe anstændige resultater. Derfor et sikkert utidigt opråb. Riemer skrid nu for helvede. Danmark tror ikke på dig
Vi taber mange penge på ikke at deltage. men det værste er, at vi har mistet troen på at vi har et landshold, og i særdeleshed en landstræner der kan samle os ved at skabe anstændige resultater. Derfor et sikkert utidigt opråb. Riemer skrid nu for helvede. Danmark tror ikke på dig