At Skotland og Tjekkiet falder så meget igennem får Møller og Riemer til at se værre ud en de i forvejen gjorde. De er et mulehår fra at være lige så dårlige som hold som Uzbekistan.
Snak
tors 25. jun 14:35
@Stankovic
Det er jo ikke kun skriveri om Danmark. Men vel ikke så mærkeligt, at det generelt stadig bemærkes, at Danmark (Riemer) smed en historisk let kvalifikation væk.
Det er jo ikke kun skriveri om Danmark. Men vel ikke så mærkeligt, at det generelt stadig bemærkes, at Danmark (Riemer) smed en historisk let kvalifikation væk.
tors 25. jun 17:59
@Stankovic
Fuldstændig enig.
Det er efterhånden ekstremt trættende at se ALLE artikler med bare en smule landsholdssammenhæng bliver negativt drejet over på Riemer og hvor ringe et landshold Danmark har.
Det var én turnering og en misset slutrunde. Og hvis nogen går og bilder sig ind, at Danmark burde være obligatorisk med hver gang, så burde de tage en slurk af realitetskoppen.
OT: Skotland skal virkelig håbe på, at de andre nuværende og kommende treere snubler. For det ser ikke godt ud for "Braveheart".
Hvorfor skal kommentarsporet i de fleste VM-artikler drejes over til at handle om Danmark?
Artiklen handler om Skotland, så fasthold det fokus.
Fuldstændig enig.
Det er efterhånden ekstremt trættende at se ALLE artikler med bare en smule landsholdssammenhæng bliver negativt drejet over på Riemer og hvor ringe et landshold Danmark har.
Det var én turnering og en misset slutrunde. Og hvis nogen går og bilder sig ind, at Danmark burde være obligatorisk med hver gang, så burde de tage en slurk af realitetskoppen.
OT: Skotland skal virkelig håbe på, at de andre nuværende og kommende treere snubler. For det ser ikke godt ud for "Braveheart".
* Forza Napoli Sempre siden 1988 *
Debatterer ikke med "brugerxxx eller boldxxx
Antagelser og hypoteser duer ikke i seriøs debat
tors 25. jun 18:33
@ GrumpyGeezer
Ingen forventer dk er med obligatorisk. Men med den pulje vi havde og var første seeded- så ja så forventer alle vi skal med..
Men Riemer udtager konsekvent 6-8 spillere som slet ikke er gode nok til et landshold, det jo helt til grin med den træner.
Derudover starter han inde med Eriksen, Mathias Jensen og Højbjerg mod Congo er det udvikling?????
Ingen forventer dk er med obligatorisk. Men med den pulje vi havde og var første seeded- så ja så forventer alle vi skal med..
Men Riemer udtager konsekvent 6-8 spillere som slet ikke er gode nok til et landshold, det jo helt til grin med den træner.
Derudover starter han inde med Eriksen, Mathias Jensen og Højbjerg mod Congo er det udvikling?????