Snak

Mere indhold efter annoncen

Minimalt håb for Skotland: Tror vi skal hjem

tors 25. jun 06:28

Skotlands landstræner Steve Clarke føler sig så godt som overbevist om, at nationen er færdige ved VM, selv om det ikke er helt afgjort endnu. 



Læs hele nyheden her
Tænker ingen vil savne Skotlands fodboldhold. Nærmere deres fans.

Har heller ikke hørt noget tale om, at de savner Danmark. Vi spiller jo også den sammen fesne omgang bold som Skotterne.
Hvorfor skal kommentarsporet i de fleste VM-artikler drejes over til at handle om Danmark?

Artiklen handler om Skotland, så fasthold det fokus.
Alarmerende vi kunne ryge ud til Skotland og Tjekkiet. 2 af de ringeste hold ved VM. Skotland scorede 1 mål i 3 kampe, men mod Danmark 4 mål i én kamp.. Godt vi ikke var med..
Alt bliver drejet over på Danmark fordi Fætter BR har nedkastet et nationalt traume over landet. Synes ikke det er mærkeligt. Fætter BR burde blive landsforvist.
Fætter BR? Wow… Bare wow.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Fordi vi allesammen havde set Danmark i den slutrunde - og Skotland og Tjekkiet tog pladsen fra os, primært fordi de forstod at spille den afgørende kval bedre end os.

Begge hold har været elendige, som i de ringeste europæiske hold til VM og jeg er ikke et sekund i tvivl om, Danmark havde gjort det bedre.
Skottland er for meg bare merkelige. Man tenker ofte deres mentalitet er deres største force. Men akk dette VM har vist oss en skotsk mental nedsmelting.

Begynte okei med seier 1-0 mot Haiti. Hvor man kunne tenke seg nerver var i spill i første VM på 28 år. Men faresignal var der og hadde ikke vært noe å protestere for om den endte 1-1. Og så kom to kamper hvor man kunne se for seg Skottland spille med lave skuldre og mye entusiasme, for få forventet vel seier mot Marokko og Brasil.. men det er da nedsmelting oppstår for min del. Ser ut som Skottland ikke vil spille fotball mer enn i 5-10 % av kampene mot god motstand.

Og når de faktisk spilte skapte de jo sjanser på de nevnte respektive lag.. men hva hjelper det når det bare munner ut i et nytt tretti minutter langt opphold i skyttergraven.. Hvor er lederen i laget, en Colin Hendry som går foran som hærføreren..

Ham Clarke burde være ferdig som sjef, de kan jo mye bedre enn vist i VM.. McTominay så jo ut som Serie C spiller uten teknikk.. Men både ham og resten av troppen så preget ut av stundens alvor, hvor entusiasmen ikke var å spore. Og hoved ansvaret for uttrykket ligger hos Clarke og teamet.
#Bodø/Glimt #ManUnited #Weareinlove
Skotland holdet der lavede 4 mål mod os!!!!!!!!!!!

De har lavet 1 mål under VM mod Haiti?
Sætter jo bare Danmarks pinlige indsats i relief
AGF siden 1988 Blackburn Rovers siden 1993 Real Madrid siden 1994
Fansene bliver savnet - sgu ikke fodbolden de spiller - Kæft hvor græmmende - 1 mål i 270 minutter - på niveau med Danmark …… eller hvordan havde det lige gået Riemer ig Co ….. vi tabte med hvad 4-2 eller 5-2 - kan ikke engang huske det, så ikke kampen færdig og har 0 plads i hukommelsen til landsholdet pt…… vi var røget hjem med 2x 0-0 og en snitter på 7-0 til Brasilien
Annonce