Messi er jo heller ikke i nærheden af sit niveau han havde i Europa.
Er han 38-39 år gammel eller noget og han er vel ikke bedre end Anders Dreyer ☺️🤣
Er han 38-39 år gammel eller noget og han er vel ikke bedre end Anders Dreyer ☺️🤣
Don Garber, der er MLS-kommissær, fortæller, at han ville elske at se Kylian Mbappe og Vinicius Junior i ligaen. Han mener ikke, at det er en urealistisk tanke.