Tankevækkende, så globaliseret spillerhandel er blevet. Hvorfor vil en fransk klub have en mand til prøvetræning, der på ingen måde har slået til i hverken Superliga eller 1. division i Danmark? Hvorfor kender de ham overhovedet? Ufatteligt, at de ikke lige så godt kan kigge efter nogle middelmådige franske talenter i stedet.
Snak
Morten N. viste sig frem i Frankrig
ons 25. jan 2012
Angriberen Morten Nielsen, der tidligere på måneden fik ophævet sin kontrakt i FC Midtjylland, trænede i sidste uge med franske US Boulogne.
Læs hele nyheden her
Læs hele nyheden her
ons 25. jan 2012
Helt enig AG. Han scorede et par kasser for Chelseas ungdomshold og så blev han udråbt til noget stort. men siden han blev senior har han absolut intet bedrevet. Totalt overvurderet og bør tænke på om ikke han skulle tage en uddannelse i stedet .....
ons 25. jan 2012
Så vidt jeg husker har han spillet i Frankrig efter bruddet med Chelsea. Mener det var i Rennes.
ons 25. jan 2012
Så vidt jeg husker har han spillet i Frankrig efter bruddet med Chelsea. Mener det var i Rennes.
Morten Nielsen har sgu aldrig været i Frankrig. Han blev udlejet til Landskrona under sit ophold i Chelsea og røg derefter videre til AZ.
Hans far er en forholdsvis kendt agent/scout, så mon ikke han er i stand til at sætte nogle prøvetræninger op for sin søn. Det virker også lidt som om at knægten har levet meget på navnet da han kom til AZ og FCM.
København
ons 25. jan 2012
Et sidste skud for ham kunne være at tage til HB Køge og få en amatøraftale, hvis Per Rud altså kunne se noget i ham.
Skal det lykkes for ham så er det ved at være sidste udkald.
Skal det lykkes for ham så er det ved at være sidste udkald.
HB Køge. Ikke så meget fikumdik.