Der er mange ting der spiller ind.
Men I min aargang var talenterne og jeg mener toppen af poppen.
Arieta, Qvist og Mike Jensen.
Ikke meget at raabe hurra for der, dog flot af Mike og lidt haab er der I ham endnu.
Men som ungdoms talent, kan det vaere ting som teknik, speedof fysik som goer du er bedst, men naar du rammer senior, gaar det hele lidt hurtigere og det er bare ikke nemt at tage det sidste spring.
Det er ofte lidt gaetteri, bare se Cornelius, han var ikke engang paa u-landsholdet.
Nogle har det og andre mangler bare det sidste.
Tvivler dog ikke paa at Nielsen har styr paa bolden, men maaske har han bare ikke lige det der skal til for at traekke fra de andre talenter.