Snak

Mere indhold efter annoncen
att: Nikoniko

Hvis han starter inde bliver det nok i en 4-1-2-3

Sørensen
Jacobsen-Kjær-Agger-Poulsen
C. Poulsen
J. Poulsen-Kahlenberg
Rommedahl-Bendtener-Grønkjær

Tror dog desværre Jørgensen starter på den plads. Jeg ser personligt helst Bergvold eller Kvist på den plads (Nej jeg er ikke fck´er) Tværtimod
´Jeg ser personligt helst Bergvold eller Kvist på den plads´

Hvorfor, om man må spørge?
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
enig, Bergvold kan er bestemt ik bedre end JP. og kvist kan ik noget som alle andre centrale midtbane spillere i suppen ik kan..
"´Jeg ser personligt helst Bergvold eller Kvist på den plads´

Hvorfor, om man må spørge? "

Først om fremmest fordi de kan arbejde både defensivt og offensivt. Derudover synes jeg især Kvist er en fremragende forboldspiller. MEGET undervurderet. Har har et kanont blik for spillere omkring sig. Ved godt at Jørgensen dog her alligevel er ham overlegen, men Jørgensen er ganske enkelt blevet for langsom synez jeg
Hvis i har fulgt med har opstillingen på midten været således de sidste par træninger i følge flere medie..

-------C.Poulsen-------
M.Jørgensen---j.poulsen

Kahlenberg har spillet kant i stedet for rommedahl.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hvis i har fulgt med har opstillingen på midten været således de sidste par træninger i følge flere medie..

-------C.Poulsen-------
M.Jørgensen---j.poulsen

Kahlenberg har spillet kant i stedet for rommedahl.
"Kahlenberg har spillet kant i stedet for rommedahl."

Det kunne satme være fedt og forfriskende. Den mand er spild af landsholdsplads.
Huh?

Nu overværede jeg træningen i dag.

Og hvem spillede så venstrekant, i følge ´medie..´?
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Og hvis DU har fulgt med i medierne, vil du finde, at Rommedahl spiller højre wing (som sædvanlig, enig i Olsens valg eller ej), og at Kahlenberg spiller venstre.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Håber at William Kvist starter inde og scorer 15 mål - så kan det være at vi kan få ham solgt med det samme!

"Morten Olsen roser Jakob Poulsen" - det ville måske heller ikke være så smart at svine ham til og udstille hans (få) svagheder inden en vigtig kamp. Det er glimrende mandskabsbehandling vores landstræner udfører i denne situation!!!

Jeg synes at det ville være interessant med J. Poulsen på banen. Et frisk pust.
FCK Blackburn ...og nu holder jeg også med Mallorca
Annonce