att: Nikoniko
Hvis han starter inde bliver det nok i en 4-1-2-3
Sørensen
Jacobsen-Kjær-Agger-Poulsen
C. Poulsen
J. Poulsen-Kahlenberg
Rommedahl-Bendtener-Grønkjær
Tror dog desværre Jørgensen starter på den plads. Jeg ser personligt helst Bergvold eller Kvist på den plads (Nej jeg er ikke fck´er) Tværtimod
Hvis han starter inde bliver det nok i en 4-1-2-3
Sørensen
Jacobsen-Kjær-Agger-Poulsen
C. Poulsen
J. Poulsen-Kahlenberg
Rommedahl-Bendtener-Grønkjær
Tror dog desværre Jørgensen starter på den plads. Jeg ser personligt helst Bergvold eller Kvist på den plads (Nej jeg er ikke fck´er) Tværtimod