Så du er heller ikke overbevist om den unge Hr. Kvist?
Poulsen-frisk pust.
I kampen mod Albanien gjorde han det i hvert fald fint.
Og nu har jeg genset den i dag.
Og jeg er udmærket klar over hans opdækningsproblemer ved Grækenlands udligning i februar.
Han kommer dog ikke til at (evt) spille samme plads mod Sverige.
Poulsen-frisk pust.
I kampen mod Albanien gjorde han det i hvert fald fint.
Og nu har jeg genset den i dag.
Og jeg er udmærket klar over hans opdækningsproblemer ved Grækenlands udligning i februar.
Han kommer dog ikke til at (evt) spille samme plads mod Sverige.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land.
https://imgur.com/a/NnVu7eA