Snak

Mere indhold efter annoncen
Så du er heller ikke overbevist om den unge Hr. Kvist?

Poulsen-frisk pust.

I kampen mod Albanien gjorde han det i hvert fald fint.

Og nu har jeg genset den i dag.

Og jeg er udmærket klar over hans opdækningsproblemer ved Grækenlands udligning i februar.

Han kommer dog ikke til at (evt) spille samme plads mod Sverige.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Så du er heller ikke overbevist om den unge Hr. Kvist?


Det er jeg godt nok heller ikke. Ydermere kan jeg ikke se hans absolute spidskompetence udover de mærkelig vender med bolden han så tit laver. - Sagt af en FCK-fan, så ingen udnødige spøgsmål, om jeg er en potentiel BIF-fan eller noget helt tredje.
Khankar

Jeg har en decideret aversion hvad angår folks klubtilhørsforhold når det gælder landsholdet.

Kan simpelthen ikke finde relevansen, når snakken går om landsholdet.


Kvist er en ganske endimensionel spiller, men nok udtaget (som Bergvold og Bak) pga sine multifunktionelle kvaliteter.

Øh, trods alt.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Annonce