Ser selv Jakob Poulsen som en af de bedste danskere i SAS-ligaen. Men jeg er dog meget nervøs for Danmark, hvis han skal starte inde. Tror dog på at han vil gøre det godt, som han også har gjort i denne sæson!
Hvem er det lige, han ville skulle starte inde på bekostning af? Grønkjær? Så hellere noget a la Romme ud og Grønkjær over på hans plads, men det sker nok først, når der er to torsdage i en uge.
Please fortæl mig, det er torsdag i dag og også er det i morgen...!
Det er fantastisk så meget Lundrup har imod Jakob Poulsen, mit bud er at Jakob enten har nakket Lundrups kæreste, eller at Lundrup har tabt virkeligt mange penge pga grækernes mål imod Danmark.
Et eller andet personligt må der være, for det er simpelthen så usagligt.