Snak

Mere indhold efter annoncen

Morten Olsen roser Jakob Poulsen

ons 3. jun 2009
Landstræner Morten Olsen kalder Jakob Poulsen en af SAS Ligaens bedste og mener han er bedre, end da han var i Holland.

Læs hele nyheden her
Ser selv Jakob Poulsen som en af de bedste danskere i SAS-ligaen. Men jeg er dog meget nervøs for Danmark, hvis han skal starte inde. Tror dog på at han vil gøre det godt, som han også har gjort i denne sæson!
Schwarz Weiss Blau
Kun et problem med Jacob, han spller iden forkerte klub. Kom hjem Jacob...og Lucena
EfB = 5xGuld 3xSølv 4xBronze 3xPokaltitel
Hvem er det lige, han ville skulle starte inde på bekostning af? Grønkjær?
Så hellere noget a la Romme ud og Grønkjær over på hans plads, men det sker nok først, når der er to torsdage i en uge.

Please fortæl mig, det er torsdag i dag og også er det i morgen...!
De gider sgu da ikke spille for en ambitionsløs klub......desværre



EFB4infinity
EFBblackforce = "JUBELoptimisten" NOT :-)
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Bare han ikke tager frispark. ;)
"Vi er bare ikke bedre"
´Hvem er det lige, han ville skulle starte inde på bekostning af? Grønkjær?´

Øh, nej ...
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Jeg tror, at ´Lundrup´ er helt enig med MO, hehe.
Det er fantastisk så meget Lundrup har imod Jakob Poulsen, mit bud er at Jakob enten har nakket Lundrups kæreste, eller at Lundrup har tabt virkeligt mange penge pga grækernes mål imod Danmark.

Et eller andet personligt må der være, for det er simpelthen så usagligt.
Tror bare at han endnu ikke har fattet at han er med på et par afbud ...
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Annonce