Så kører rose-skole igen. Mon PM har en såkaldt KPI i sin kontakt som animerer ham til, at han ved alle givne lejligheder skal tale de yngre spiller op (også selvom de ikke er noget specielt) men med det formål, at forsøge at tale salgsprisen op. Det er pænt latterligt og meget let at gennemskue. Ja Ambæk er en god fodboldspiller, man ikke en døddel bedre end langt de fleste af dem på samme alder som spiller 2’ og 3’ div. Han er bare heldigere end dem, fordi de rigtige menneker har vedtaget at han er noget specielt, men alle kan se, at det er han ikke.
Sidelinjeeksperten fra Brønshøj🐝