Eller også er agf bare passe dårlige
Snak
Mortensen om Randers-kompleks: De har et psykisk overtag
lør 26. jul 09:00
AGF tabte endnu engang til Randers FC i Superligaen, og det er ikke noget, der går ubemærket hen i truppen, forklarer Patrick Mortensen.
Læs hele nyheden her
lør 26. jul 09:17
NickiK: Enig, de er bare bedre. Ingen fine fornemmelser, spiller bare. Det med “psykologisk overtag” er det ikke bare pølsesnak? Men, hvis der er noget om det, så bænk ALLE de gamle, som er bange for Randers, og lad de unge komme til😉 KSDH
lør 26. jul 09:27
Sorry "GF" Bare på på "hesten" igen :-)
Bare synd og skam at smide en super træner som Uwe på porten, men det er jo desværre jeres valg!
Bare en nærmest umenneskelig opgave som Jacob P. er sat på mon han holder til det enorme pres der venter, tag nu og behandl ham ordentlig.
Bare synd og skam at smide en super træner som Uwe på porten, men det er jo desværre jeres valg!
Bare en nærmest umenneskelig opgave som Jacob P. er sat på mon han holder til det enorme pres der venter, tag nu og behandl ham ordentlig.
nielspoorboy49er
lør 26. jul 09:41
“Bare synd og skam at smide en super træner som Uwe på porten“
arghh der er jeg ikke enig, det gik heller ikke strygende sidste år og os med lyd på tv er glad for at han er væk :-) Giv nu JP en chance, to kampe come on.
arghh der er jeg ikke enig, det gik heller ikke strygende sidste år og os med lyd på tv er glad for at han er væk :-) Giv nu JP en chance, to kampe come on.
lør 26. jul 09:49
Hører flere hold/træbere og diverse "eksperter" udtale, at RFC er et hold man bør slå. Og måske lige der, gøres der store fejl. For RFC har altså været i top 6, 4 ud af de sidste 5 sæsoner. Når forskellige hold så synes det er ekstra forfærdeligt at tabe til RFC. Så kan det sagtens give en ubalance.
Det kan sagtens være et aktuelt problem for agf. For i perioder så jeg begge hold spille virkelig flot fodbold.
Det kan sagtens være et aktuelt problem for agf. For i perioder så jeg begge hold spille virkelig flot fodbold.
lør 26. jul 10:13
Hører flere hold/træbere og diverse "eksperter" udtale, at RFC er et hold man bør slå. Og måske lige der, gøres der store fejl. For RFC har altså været i top 6, 4 ud af de sidste 5 sæsoner. Når forskellige hold så synes det er ekstra forfærdeligt at tabe til RFC. Så kan det sagtens give en ubalance.
Jeg tror du vil lægge mærke til at det siges om mesterskabskampen og ikke en generel tendens. Hvis man vil vinde mesterskabet, så skal man slå et hold som Randers, der er en torn i øjet for de fleste hold. For det er et hold, hvor man sagtens kan smide point, men også ens konkurrent kan.
Jeg tror du vil lægge mærke til at det siges om mesterskabskampen og ikke en generel tendens. Hvis man vil vinde mesterskabet, så skal man slå et hold som Randers, der er en torn i øjet for de fleste hold. For det er et hold, hvor man sagtens kan smide point, men også ens konkurrent kan.
Næstved, Brøndby, FC Bayern München (CL vinder 2020).
\"Jeg kunne ikke falde til i Italien. Det var som at bo i et andet land.\"
- Ian Rush om sin tid i Juventus.
https://youtu.be/eHNQjfId_yE?si=PrTsbUHqqHx742W6
lør 26. jul 10:26
@NickiK
Så må RFC have været helt vildt hamrende pisse dårlige i 1. halvleg, da de ikke fik et ben til jorden?
RFC blev bedre i 2. halvleg, men så var de vist heller ikke bedre. Men effektive, det må man give dem.
Så må RFC have været helt vildt hamrende pisse dårlige i 1. halvleg, da de ikke fik et ben til jorden?
RFC blev bedre i 2. halvleg, men så var de vist heller ikke bedre. Men effektive, det må man give dem.
lør 26. jul 11:00
Randers er et godt og stabilt hold. Dem har langt de fleste udfordringer med. Hvis man vil op og kæmpe om medaljer, så skal det hjemme give 3 pts.
Ude er indimellem lidt sværere, især hvis de ikke får fikset underlaget, som var pinlig ringe i efteråret.
Ude er indimellem lidt sværere, især hvis de ikke får fikset underlaget, som var pinlig ringe i efteråret.
“Whoever invented soccer should be worshipped as god.” – Hugo Sánchez