Snak

Mere indhold efter annoncen

Mortensen tager skylden: Føler mig som en skurk igen

søn 3. aug 18:18

Patrick Mortensen fortæller til TV2 Sport, at han igen føler sig som en skurk, da han brændte et nyt straffespark i AGF's kamp mod FC Midtjylland.



Læs hele nyheden her
PM har lang snor ved demolition man😂
Det ligner nu mere at VAR er skurken. Svært at se at Løsl skulle være på stregen da der bliver sparket. Men den er vel tjekket.
Satme et ringe udført straffespark. Jøsses!
Så må PM erstattet fra 11 meter pletten. Vil tro det bliver Tobias Beck næste gang
Det er han også - har nu kostet 4point for hans manglende evne på pletten i denne sæson, mon hans karriere lakker mod enden?
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Arnstad skyder næste. Dygtig skytte, og han er sikker mand i start 11 lige nu.
Det kostede også 2 mål sidste gang.
Hatten af for Mortensen, er et mandfolk stor respekt.
Hilsen fra forstaden til Hadsten :-)
nielspoorboy49er
Janni Serra skal bare have nogle kampe med fuld tid - han er i boksen modsat Tobias Bech der fumler rundt og har teknik som en 3 benet elefant.
Alle hold dækker Mortensen i åbent spil for de ved Bech er ligegyldig
Mon ikke han snart er landsholdsklar
Annonce