PM har lang snor ved demolition man😂
Snak
Mortensen tager skylden: Føler mig som en skurk igen
søn 3. aug 18:18
Patrick Mortensen fortæller til TV2 Sport, at han igen føler sig som en skurk, da han brændte et nyt straffespark i AGF's kamp mod FC Midtjylland.
Læs hele nyheden her
søn 3. aug 18:25
Det ligner nu mere at VAR er skurken. Svært at se at Løsl skulle være på stregen da der bliver sparket. Men den er vel tjekket.
søn 3. aug 18:42
Det er han også - har nu kostet 4point for hans manglende evne på pletten i denne sæson, mon hans karriere lakker mod enden?
søn 3. aug 18:55
Hatten af for Mortensen, er et mandfolk stor respekt.
Hilsen fra forstaden til Hadsten :-)
Hilsen fra forstaden til Hadsten :-)
nielspoorboy49er