Snak

Mere indhold efter annoncen

Moukoko: Jeg mangler stadig rytme og tempo

lør 26. jul 07:00

Youssoufa Moukoko føler sig godt tilpas hos FC København, men den nye angriber mangler stadig et par procenter, før vi kan se ham ramme topniveauet.



Læs hele nyheden her
Jeg håber det, men jeg tror ikke på ham.

De kampe jeg så i Dortmund tiden viste han nærmest intet, men spillede på et godt hold og fik derfor sine mål.

Han mangler styrke i nærkampe, a la Corner, som er netop det vi skal bruge i de kampe hvor vi har bolden og modstanderen er langt tilbage.

Ovenstående scenarie udspiller sig i 80 % af superliga kampene.

Som jeg forstår skulle han være spidsangriber, men jeg har også set ham som offensiv midt, hvor der måske kunne være noget at hente. Han har en exceptionel hurtighed, men jeg kan bare ikke se hvor han skal spille for FCK.

Jeg håber dog på at tage fejl, men jeg syntes godt nok det er svært at se ham få succes som frontangriber i FCK, ligesom han blokerer vejen for en som kan, Chiaka.
Kæmpe lottokupon, men håber da det bedste for ham. Han har lidt af en hype at leve op til, når man hører retorikken fra fans af hans nuværende klub.
Må ikke være sjov for ham med alle de aldersrygter heller, og det kan sagtens have påvirket ham til at præstere på så dårligt et niveau ifht forventningerne.
@hesten 80% ligefrem har du nogle stats fra denne og gerne sidste sæson der beviser din påstand
Meget enig i ovenstående indlæg. Tror også at man skal “opfinde” en ny position til ham, hvis han skal blive en succes. Og så håber jeg at der bliver plads til chiakha igen - synes han viste nogle meget lovende ting i momenter i sidste sæson, så der skal da bygges videre på det!
@hesten lidt hurtig analyse af sidste sæsons kampe er det kun lige over halvdelen altså 50-59% der er meget langt op til de 80% du lige kastede ud der
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg håber han lykkes, for de kampe jeg så med ham og som sendte ham på A Landsholdet, var han ekstrem dygtig. Elsker at se den slags spillere.

“Whoever invented soccer should be worshipped as god.” – Hugo Sánchez
Han får brug for tid til at finde sit niveau og det håber jeg Nees giver ham.
Moukoko er meget rusten, så forventningerne fra min side er lave de første måneder, men håber han får mere snor end Onugkha. Hvis Moukoko var i form eller tæt på havde FCK aldrig haft en chance for at hente ham.

Nees må derudover have konstateret nu at Corner ikke har mere i sig og må give plads til Chiaka og Moukoko.
Chiaka er stadig inde i billedet og meget ung - han skal have flere chancer. Han kan godt blive den næste Orri, som jo heller ikke blomstrede fra dag 1.
Det så lovende ud mod Drita, som er nogle niveauer under FCK - men alligevel.
@mreren meget enig. Corner kommer ikke tilbage, så sats på fremtiden.
“Whoever invented soccer should be worshipped as god.” – Hugo Sánchez
Kampen start kl 18:00, ikke 18:30
Annonce