Jeg håber det, men jeg tror ikke på ham.
De kampe jeg så i Dortmund tiden viste han nærmest intet, men spillede på et godt hold og fik derfor sine mål.
Han mangler styrke i nærkampe, a la Corner, som er netop det vi skal bruge i de kampe hvor vi har bolden og modstanderen er langt tilbage.
Ovenstående scenarie udspiller sig i 80 % af superliga kampene.
Som jeg forstår skulle han være spidsangriber, men jeg har også set ham som offensiv midt, hvor der måske kunne være noget at hente. Han har en exceptionel hurtighed, men jeg kan bare ikke se hvor han skal spille for FCK.
Jeg håber dog på at tage fejl, men jeg syntes godt nok det er svært at se ham få succes som frontangriber i FCK, ligesom han blokerer vejen for en som kan, Chiaka.
De kampe jeg så i Dortmund tiden viste han nærmest intet, men spillede på et godt hold og fik derfor sine mål.
Han mangler styrke i nærkampe, a la Corner, som er netop det vi skal bruge i de kampe hvor vi har bolden og modstanderen er langt tilbage.
Ovenstående scenarie udspiller sig i 80 % af superliga kampene.
Som jeg forstår skulle han være spidsangriber, men jeg har også set ham som offensiv midt, hvor der måske kunne være noget at hente. Han har en exceptionel hurtighed, men jeg kan bare ikke se hvor han skal spille for FCK.
Jeg håber dog på at tage fejl, men jeg syntes godt nok det er svært at se ham få succes som frontangriber i FCK, ligesom han blokerer vejen for en som kan, Chiaka.