Men jeg tror faktisk han kunne blive god i SL hvis han fik chancen og måske endda vende sin udvikling til noget godt igen.
Udlejning til Vejle/SønderjyskE i vinterens vindue? 😉
Men jeg tror faktisk han kunne blive god i SL hvis han fik chancen og måske endda vende sin udvikling til noget godt igen.
Ndoye kostede mig bekendt heller ikke 45 mill kr. Så vidt jeg husker var han transferfri. Men ret mig gerne hvis jeg tager fejl. Jeg synes godt man efter 3 måneder i klubben kan forvente mere af en spiller der er hentet til FCK for 45 mill kr.