Snak

Mere indhold efter annoncen
Belgien

Jeg forstår ikke alt det spekulative omkring alder, selv hvis han var ældre, så er han en habil SL spiller og man kan sagtens se hvorfor han har kostet mange penge.

Men FCK skal bruge ham fast, hvis han skal udvikle sig til en god spiller ellers ender ham med at synke dybere.
Så længe bolden er rund, kan alting ske
Man gav 15 millioner for Ndoye dengang i 2008
Jeg husker overskriften på Ekstrabladet: Don Ø køber Dame for 15 mio.
Annonce