Nu er jeg normalt ikke den store fan af Neestrup! Men Neestrup smed netop ingen andre end sig selv under bussen i det efterfølgende interview! For en gang skyld var der INGEN bortforklaringer!
Snak
Moukoko blev på bænken: Spiller med de bedste
fre 17. okt 21:37
Youssoufa Moukoko blev længe efterladt på bænken, da FC København fredag tabte mod Silkeborg IF. I stedet var det 17-årige Viktor Dadason, som Jacob Neestrup gav chancen.
Læs hele nyheden her
fre 17. okt 21:53
- Jeg spiller med de bedste spillere. Derfor spillede han (Moukoko, red.) ikke.
- Jeg er fuldstændig ligeglad, hvor du er hentet fra, hvad du koster, hvad du tjener, om du er fra KB-hallen, Island, Danmark eller Bundesligaen.
- Jeg spiller med de bedste spillere, og Viktor Dadason lavede et godt indhop i dag. Jeg står 100 procent på mål for det, og han gjorde det godt.
- Jeg kigger ikke på lønchecken, eller hvad der er betalt. Jeg kigger på, hvad de leverer.
Nesten som å høre Ståle in the good old days.. Nu synes den gode norske det er nok med en oneliner.. Tross alt blitt 57 år:)
#Bodø/Glimt #ManUnited
#Weareinlove
fre 17. okt 22:08
Neestrup virkede faktisk lidt rystet idag, og det kan jeg egentlig godt forstå. Men hatten af for at han tager hele skraldet, for han kunne med rette have smidt hele holdet fra første halvleg under bussen idag.
Mht Moukoko så ligner han desværre for FCK et totalt flop. En spiller købes ind til 45 mill kr, bør man simpelthen kunne forvente mere fra. Og jeg er ikke i tvivl om at Neestrup har ret i, at Dadason pt bare er bedre end Moukoko. For mig er det fedt at høre, at Neestrup ikke skeler til CV, transferbeløb eller størrelsen på lønnen når han vælger sin. startopstilling. Men for mig er det også en slet skjult kritik af ledelsen i FCK. For en af de få fornuftige ting der kom ud af Gravesens mund i aften var, at FCK jo er derude trupbredemæssigt, hvor det bedste Neestrup har at bringe fra sin bænk er et 17 årigt islandsk talent. Det er jo på alle måder kritisk med det kampprogram FCK kigger ind i resten af efteråret.
Indtil videre må FCK også bare erkende, at Dortmund havde set ret mht Moukoko. Han har været voldsomt skuffende, når man tager indkøbsprisen og hans CV med i betragtningen. For de 45 mill kr FCK brugte på Moukoko, kunne de have fået Phillip Billing... Mon ikke de fleste FCK fans helst ville have haft sidstnævnte.
Mht Moukoko så ligner han desværre for FCK et totalt flop. En spiller købes ind til 45 mill kr, bør man simpelthen kunne forvente mere fra. Og jeg er ikke i tvivl om at Neestrup har ret i, at Dadason pt bare er bedre end Moukoko. For mig er det fedt at høre, at Neestrup ikke skeler til CV, transferbeløb eller størrelsen på lønnen når han vælger sin. startopstilling. Men for mig er det også en slet skjult kritik af ledelsen i FCK. For en af de få fornuftige ting der kom ud af Gravesens mund i aften var, at FCK jo er derude trupbredemæssigt, hvor det bedste Neestrup har at bringe fra sin bænk er et 17 årigt islandsk talent. Det er jo på alle måder kritisk med det kampprogram FCK kigger ind i resten af efteråret.
Indtil videre må FCK også bare erkende, at Dortmund havde set ret mht Moukoko. Han har været voldsomt skuffende, når man tager indkøbsprisen og hans CV med i betragtningen. For de 45 mill kr FCK brugte på Moukoko, kunne de have fået Phillip Billing... Mon ikke de fleste FCK fans helst ville have haft sidstnævnte.
fre 17. okt 22:23
Indtil videre må FCK også bare erkende, at Dortmund havde set ret mht Moukoko. Han har været voldsomt skuffende, når man tager indkøbsprisen og hans CV med i betragtningen.
Rolig nu, vi er kun i oktober. Ndoye fik ligeledes en stor mængde kritik i starten af hans første periode.
fre 17. okt 22:34
Gad vide om det fra Moukokos synsvinkel vil være motiverende udtalelser, eller om de virker mere ydmygende. Det er ikke sikkert, det er måden at få det bedste ud af ham.
Lidt samme historie med Roony, som heller ikke altid var god nok til holdet, men har kunnet få plads i Barcelonas trup. Ærgerligt, at man ikke får det bedste ud af de spillere, som på papiret bør være blandt de bedste.
Lidt samme historie med Roony, som heller ikke altid var god nok til holdet, men har kunnet få plads i Barcelonas trup. Ærgerligt, at man ikke får det bedste ud af de spillere, som på papiret bør være blandt de bedste.
fre 17. okt 22:51
Moukoko er en af de mest hypede spillere nogensinde og fik næsten cult status i FM. Han er så også den wonderkid der har skuffet mest. Han har haft de svært lige siden han skulle spille voksen fodbold.
Men jeg tror faktisk han kunne blive god i SL hvis han fik chancen og måske endda vende sin udvikling til noget godt igen.
Men jeg tror faktisk han kunne blive god i SL hvis han fik chancen og måske endda vende sin udvikling til noget godt igen.
Så længe bolden er rund, kan alting ske
fre 17. okt 22:52
Fint nok han siger at han spiller med de bedste, men på mig (jeg er på efterårsferie og har ikke fulgt med) virker det som om en del af “de bedste” er sparet til CL.
fre 17. okt 22:53
"Rolig nu, vi er kun i oktober. Ndoye fik ligeledes en stor mængde kritik i starten af hans første periode."Personligt rystede jeg ofte på hovedet af N´doye det første halve års tid, indtil både han og holdet fandt en melodi - og udviklingen af hans repetorie kom med raketfart. Jeg tvivler på at Moukoko kan præstere noget lignende ... men hvis holdet finder ind i en fornuftig spilrytme og mentalitet, ved man ikke hvad der kan ske - og under alle omstændigheder forekommer det noget kamp/flugt agtigt at afskrive ham allerede nu.
Arsenal FC, Real Madrid, FC København, wonderbars: https://www.youtube.com/watch?v=HavKbRPC9Z8
Redigeretfre 17. okt 23:12
"Rolig nu, vi er kun i oktober. Ndoye fik ligeledes en stor mængde kritik i starten af hans første periode."
Ndoye kostede mig bekendt heller ikke 45 mill kr. Så vidt jeg husker var han transferfri. Men ret mig gerne hvis jeg tager fejl. Jeg synes godt man efter 3 måneder i klubben kan forvente mere af en spiller der er hentet til FCK for 45 mill kr.
Det er efterhånden flere år siden at Moukoko har vist noget, andet end små glimtvise fine detaljer, som man da også momentvis har set i FCK. Jeg har ikke set hvad han leverer til træning. Men Neestrup virker åbentlyst ikke tilfreds med det han indtil videre har set fra Moukoko.
Ndoye kostede mig bekendt heller ikke 45 mill kr. Så vidt jeg husker var han transferfri. Men ret mig gerne hvis jeg tager fejl. Jeg synes godt man efter 3 måneder i klubben kan forvente mere af en spiller der er hentet til FCK for 45 mill kr.
Det er efterhånden flere år siden at Moukoko har vist noget, andet end små glimtvise fine detaljer, som man da også momentvis har set i FCK. Jeg har ikke set hvad han leverer til træning. Men Neestrup virker åbentlyst ikke tilfreds med det han indtil videre har set fra Moukoko.