@atlanta - stop nu det "størst i Norden" der er fcm bare for langt fra
Snak
I går 16:53
Sjovt at se hvordan fck’ere har så travlt med at gøre sig selv til Nordens største. Wake up !! det har I været. FCM har flest point de sidste ti år, FCM er konstant udviklende og first movers….hvonår har fck sidst vist vejen med et nyt projekt?? FCM er ledelses og udviklingsmæssigt årtier foran og vil vinde 9 ud af 10 signings om den samme spiller.
Beklager, at jeg træder på jeres ligtorn, men i spiller i bedste fald anden violin fremover
Du træder vist mest bare dig selv over tæerne.
Vi har hørt om magtskifte og hvor fantastiske FCM selv syntes de er i årevis - er det et mesterskab det er blevet til de sidste 5-6 år?
Vi så sidste sæson at bunden for FCK var lavere end nogen af os havde troet. Vi så også at FCM ikke engang var i stand til at udnytte det og at hvis FCK kommer tilbage på normalt niveau vil de formentlig også tage førertrøjen tilbage igen.
Pro tip; hvis du gerne vil provokerer og få en reaktion så skriv noget der ikke bare får dig selv til at se dumt ud, men rent faktisk giver så meget mening at os du gerne vil ramme ikke bare griner overbærende af dig.
If you know, you know.
I går 17:09
Atlanta: Når man tager så meget fejl så kan man ikke træde nogen over tæerne - FCK med dobbelt så mange mesterskaber som FCM sidste ti år.
I går 17:20
Fair svar - men til mit eget forsvar, så er det svært at være Nordens største, når ikke længere kan tiltrække de største og bedste spillere.
FCM har selv været i den situation, og blev meget konkurrencedygtige ved, at være nytænkende, udviklende og meget dygtige og analytiske i deres indkøb.
Sat på spidsen, har fck kun været førende i at betale høje agent honorarer og lønninger.
Ja - fck har pt flest mesterskaber, men fck er langt fra så dominerende, som deres forbrug antyder. Hvad skyldes det ? = mindre heldig indkøb og uheldig ledelse.
Dette er ikke sagt for at provokere
FCM har selv været i den situation, og blev meget konkurrencedygtige ved, at være nytænkende, udviklende og meget dygtige og analytiske i deres indkøb.
Sat på spidsen, har fck kun været førende i at betale høje agent honorarer og lønninger.
Ja - fck har pt flest mesterskaber, men fck er langt fra så dominerende, som deres forbrug antyder. Hvad skyldes det ? = mindre heldig indkøb og uheldig ledelse.
Dette er ikke sagt for at provokere
I går 17:23
Og lige nu, i den her sæson, ligger Mjällby nr. med 13 point op til førstepladsen efter 10 runder.
I går 17:28
Nej nej Moukoko laver hattrick så bliver han sad af igen efter et hattrick og Cornelius godt nyt for så får han masse af spilletid
I går 17:29
Tegner til en god sæson. Mange af de unge fra U19 gjorde det rigtig flot. Med de erfarne (Corner og Delaney) skal det nok hænge fint sammen, når sæsonen starter. Og Suzuki, Gabriel, Achouri m.fl. er med. Der bliver kamp om de 11 start pladser.