@atlanta igen komisk beskrevet. For 3-4 år siden var FCM selv i nedrykningsspillet. Ja de har købt godt ind, men hvad når stjernerne skal sælges. Hvem kan tage over? Der er tydeligvis et loft for alle klubber i Superligaen hvad de kan hente også FCM.
Og jeg vil stadig sige FCK tager prisen for de vildeste signings til dato. Moi vanvittig signing, Claesson vanvittig signing som de største Claesson dog under specielle omstændigheder. Billing er den vildeste for FCM til dato uden tvivl.
Men ingen tvivl FCM har ramt mere plet de sidste par år især med de unge talenter, uden at få rigtig fat i hverken Superligaen eller CL. Hvad hvis FCM misser et mesterskab mere gider Billing f.eks. så overhovedet at være i FCM.
Og jeg vil stadig sige FCK tager prisen for de vildeste signings til dato. Moi vanvittig signing, Claesson vanvittig signing som de største Claesson dog under specielle omstændigheder. Billing er den vildeste for FCM til dato uden tvivl.
Men ingen tvivl FCM har ramt mere plet de sidste par år især med de unge talenter, uden at få rigtig fat i hverken Superligaen eller CL. Hvad hvis FCM misser et mesterskab mere gider Billing f.eks. så overhovedet at være i FCM.