Nååårh, vidste ikke at fodbold kun kan spilles på 1-2 måder og hvis man ikke gør det, så er man en skændsel for fodbolden…hvor er det lige den manuel el lov er henne?
Snak
@vivaCatalunya - du skal ikke anmelde mere. Dine anmeldelser er helt i skoven, og hvis det fortsætter så må du finde et andet sted at debattere. Jeg uddyber gerne i moderatortråden hvis du har brug for det.
Dette er en signatur.