Snak

Mere indhold efter annoncen

Mourinho efter Chelsea-nederlag: Vi har slet ikke trænet

tirs 30. sep 23:35

José Mourinho tog aftenens nederlag mod Chelsea meget roligt.



Læs hele nyheden her
Han har altid undskyldninger
..og rigtig mange trofæer.
Jeg er også med den opfattelse at han skal have tid..så skal resultaterne nok komme for benfica er et godt hold med mange talenter.
The Friendly Ghost
Hvad er det for en valgkamp han pludselig blander ind i det?
Signatur
Benfica er ejet af medlemmerne. Han henviser til, at de vælger klubbens præsident gennem valg. De har elektronisk valg, hvor medlemmers anciennitet afgør deres indflydelse. Og der er lige nu valg, hvor forskellige kandidater præsentere sine planer.

Der står lidt mere om klubbens demokrati her: https://en.wikipedia.org/wiki/S.L._Benfica#Members
boykott VM 2026! Elsker lange, reflekterede og informative indlæg i bold.dk-forummet
@bold 273598 og du har altid dårlige one liners....
FCM og Man United.
Jeg er selv en at de 300.000 tusinde betalende medlemmer og sidst CM var ansat (25 år siden) Havde den valgte præsident lovet at ansætte en anden træner og det var grunden til at CM bliv fyret efter 2 måneder. Dengang tyder det på at alle opstillede vil fortsætte med CM efter valget d.25/10 2025
The Friendly Ghost
Annonce