Han har altid undskyldninger
Snak
Mourinho efter Chelsea-nederlag: Vi har slet ikke trænet
tirs 30. sep 23:35
ons 1. okt 07:33
Jeg er også med den opfattelse at han skal have tid..så skal resultaterne nok komme for benfica er et godt hold med mange talenter.
The Friendly Ghost
ons 1. okt 08:17
Benfica er ejet af medlemmerne. Han henviser til, at de vælger klubbens præsident gennem valg. De har elektronisk valg, hvor medlemmers anciennitet afgør deres indflydelse. Og der er lige nu valg, hvor forskellige kandidater præsentere sine planer.
Der står lidt mere om klubbens demokrati her: https://en.wikipedia.org/wiki/S.L._Benfica#Members
Der står lidt mere om klubbens demokrati her: https://en.wikipedia.org/wiki/S.L._Benfica#Members
boykott VM 2026! Elsker lange, reflekterede og informative indlæg i bold.dk-forummet
ons 1. okt 17:00
Jeg er selv en at de 300.000 tusinde betalende medlemmer og sidst CM var ansat (25 år siden) Havde den valgte præsident lovet at ansætte en anden træner og det var grunden til at CM bliv fyret efter 2 måneder. Dengang tyder det på at alle opstillede vil fortsætte med CM efter valget d.25/10 2025
The Friendly Ghost