Vi, dvs. Sønderjyske, mangler altså et eller andet i truppen, som jeg troede var offensivt, men som i sidste spillerunde sandelig også viste at være defensivt. Kan godt være alvorligt bange for, at vi ikke har holdet, der kan holde os oppe, særligt med tanke på Vejles storsejr over OB.
Sønderjyske // Nykøbing FC // Danish Dynamite