Jeg tror og håber at Nør kan få succes i Arsenal. Han har kvaliteten til det og omringet af stærke medspillere kan jeg ikke se ham blive dårligere. Hvis det ikke bliver et godt match imod forventning kan man jo håbe på en tidligere Brøndby retur end forventet :-)
Snak
Nørgaard ikke i tvivl: Ville gøre alt for at spille her
fre 25. jul 16:56
Christian Nørgaard sætter stor pris på, at han i en alder af 31 år har fået muligheden for at repræsentere Arsenal.
Læs hele nyheden her