Man kunne måske godt have spurgt lidt ind til hvor på banen er gerne ser konkurrence situationen løftet eller hvor mange spillere han optimalt gerne så komme ind, hvis alt lykkes.
I mine øjne mangler en kreativ offensiv midtbanespiller. Frøkjær har ikke kunne opfylde behovet endnu og Vallys har man ikke lykkes med centralt. Bundgaard har været en del skadet så måske han kunne blive den der løfter rollen, men hvis ikke man ser lyset i en af de tre så er det vel der Brøndby har haft de største problemer i foråret efter Nartey skiftede?
I mine øjne er det generelt ikke spillere der mangler i Brøndby. Jeg ser kun at man manglede en top angriber og en offensiv kreativ midtbane i foråret.
Det man i mine øjne dog i højest grad manglede, var en sammenhæng i holdet især når man angreb. Der manglede strukturer og faste mønstre.
I mine øjne mangler en kreativ offensiv midtbanespiller. Frøkjær har ikke kunne opfylde behovet endnu og Vallys har man ikke lykkes med centralt. Bundgaard har været en del skadet så måske han kunne blive den der løfter rollen, men hvis ikke man ser lyset i en af de tre så er det vel der Brøndby har haft de største problemer i foråret efter Nartey skiftede?
I mine øjne er det generelt ikke spillere der mangler i Brøndby. Jeg ser kun at man manglede en top angriber og en offensiv kreativ midtbane i foråret.
Det man i mine øjne dog i højest grad manglede, var en sammenhæng i holdet især når man angreb. Der manglede strukturer og faste mønstre.