Snak

Mere indhold efter annoncen

Nørgaard om bundkamp: Har jeg brugt 0,0 sekunder på

man 4. aug 10:15

Thomas Nørgaard har ikke brugt kræfter på at tænke over, hvilke Superliga-konkurrenter der bliver en del af kampen om at undgå nedrykning.



Læs hele nyheden her
Mærkelig artikkel at lave! Hvem er artiklen til?
Folk der har interesse i dansk fodbold. Måske du burde frekventere Dansk Garnforum istedet?
Det er også kun medierne og alle deres eksperter, der snakker om nedrykning og mesterskab og medaljer efter 3 runder....
Danmark: Vejle Boldklub England: Manchester United Tyskland: Borussia Mônchengladbach
"vbkfyn"

Du har fuldstændig ret, der skal med det samme skabes drama, så diverse trænere og klubejere skal arbejde under et endnu hårde pres end nødvendigt.
Et godt råd, lad være med at klikke på sensations historierne.
Det har intet med klubberne og trænerne og spillerne at gøre, at der skabes sensationsoverskrifter. Det er helt og aldeles tiltænkt alle de mennesker, der skal underholdes.
"Jegerikkefjenden"

"Det har intet med klubberne og trænerne og spillerne at gøre, at der skabes sensationsoverskrifter. Det er helt og aldeles tiltænkt alle de mennesker, der skal underholdes"

Mig bekendt er der ikke nogen der kommentere på klubber, trænere og spillere?
Jeg skrev at klubberne og trænerne bliver mere stresset end nødvendigt, af denne form for sensations journalistik!!
Annonce