Nørgaard er en værdifuld spiller for holdet, der kan spille CB og 6’er, og kan sagtens være med til EM. Der er brug for nogen med erfaring. Han er ikke en del af problemet.
Problemet er, at vi har fået en landstræner, der har haft én cheftrænerstilling inden Danmarks største trænerjob, sympatiske underkvalificerede Riemer. I dag stiller han op med en midtbane Højbjerg/ Hjulmand/ Froholdt, tre næsten identiske spillertyper, og der mangler kreativitet, nogle der kan åbne et forsvar og spille Højlund. Eriksen er desværre over-the-hill, men så kunne han have rykket Damsgaard ind i midten i stedet for en af de tre købestærke dynamoer.
Problemet er, at vi har fået en landstræner, der har haft én cheftrænerstilling inden Danmarks største trænerjob, sympatiske underkvalificerede Riemer. I dag stiller han op med en midtbane Højbjerg/ Hjulmand/ Froholdt, tre næsten identiske spillertyper, og der mangler kreativitet, nogle der kan åbne et forsvar og spille Højlund. Eriksen er desværre over-the-hill, men så kunne han have rykket Damsgaard ind i midten i stedet for en af de tre købestærke dynamoer.