Snak

Mere indhold efter annoncen
Kan egentlig godt forstå Nørgaard hvis det er rigtigt at Riemer og Møller fortsætter.
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
Fck-inter

Ja og så tager han hjem til Brøndby..

Tror faktisk han er 30-50% bedre end TD.. sjovt ik.


Hvordan blev det til FCK-Brøndby relateret? leder du efter strå?

Og selvfølgelig er Nørgaard bedre end Delaney - det kræver i sig selv bare at holde sig skadesfri for at være bedre.
Kæmpe fejl af riemer ikke at starte med dig i stedet for Viktor nilson
Du må ikke stoppe nu ❤️
Annonce